اجرای «فجر قرآنی» در مساجد ملایر همزمان با  ایام دهه فجر
کد خبر: 4197536
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

اجرای «فجر قرآنی» در مساجد ملایر همزمان با  ایام دهه فجر

مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  از اجرای طرح «فجر قرآنی با برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد ملایر در دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح به مدت ده شب و همزمان با نماز مغرب و عشاء در بقاع متبرکه و مساجد شهرستان ملایر اجرا می‌شود.  

محفل قرآنیحجت‌الاسلام علیرضا قهری، مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده برنامه‌های مختلف قرآنی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در حال اجرا است.

وی از اجرای طرح فجر قرآنی با برگزاری محفل انس با قرآن در مساجد ملایر در دهه فجر خبر داد و افزود: این طرح به مدت ده شب و همزمان با نماز مغرب و عشاء در بقاع متبرکه و مساجد شهرستان ملایر اجرا می‌شود.

قهری در تشریح محافل فجر قرآنی گفت: این محافل در 13 بهمن ماه در امامزاده عبدالله ملایر با تلاوت احسان بیات، 14 بهمن‌ماه در مسجد امام حسین(ع) خیابان سعدی با تلاوت غلامرضا فارسی، 15 بهمن‌ماه در مسجد 14 معصوم روستای ازناو با تلاوت مجید حاتمی برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن در 16 بهمن ماه در مسجد امام حسن(ع) خیابان ولی بخشی شهر ملایر با تلاوت امیر فارسی خبر داد و گفت: 17 بهمن ماه نیز مسجد سید الشهدای چهار راه شقایق میزبان علاقمندان به کلام وحی در محفل نورانی قرآن  با تلاوت احسان بیات خواهد بود.

مسئول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برگزاری محفل قرآنی با تلاوت مجید حاتمی در مسجد فاطمیه ملایر در 18 بهمن ماه را ازدیگر برنامه‌های فجر قرآنی در ایام‌الله دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: مسجد امام هادی(ع) مسکن مهر ملایر نیز در 19 بهمن ماه با تلاوت غلامرضا فارسی با برگزاری محفل قرآنی مزین به کلام وحی خواهد شد.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن در 20 بهمن  ماه در مسجد مطهری با تلاوت امیر فارسی اشاره کرد و گفت: 21 بهمن ماه نیز محفل انس با قرآن با تلاوت احسان بیات در مسجد باب‌الحوائج برگزار می‌شود. مسابقه قرآنی هفتگی اوقاف و امور خیریه ملایر در فضای مجازی برگزار می‌شود، تا کنون هفت مرحله از این مسابقه به صورت طرح دو سوال از آیات قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی برگزار و با توجه به شرکت و استقبال علاقمندان به کلام وحی  این مسابقه همچنان در حال برگزاری است.

 وی ابراز کرد: شرکت کنندگان این مسابقه علاوه بر شهرستان ملایر از سایر نقاط کشور هستند که هر هفته 2 تا 3 نفر به عنوان برگزیده و هدایای نقدی به برگزیدگان اهدا می شود.

انتهای پیام
captcha